Alla inlägg den 2 februari 2011

Av annaskrubbe - 2 februari 2011 22:38

ÅÅÅÅÅH, jag som trodde jag var fri!!!!!


Idag har jag haft en ganska eländig dag...


Ja, eller dagen i sej har varit helt ok, MEN jag har haft en rörig dag i mitt huvud... så många tankar som snurrat och jag har känt mej lite liten, ensam, och lite rädd och......sa jag liten??


En kritisk dag för en som nyss lämnat ett missbruk bakom sej, och som många andra missbrukare trilla jag dit igen...

Å nu sitter jag här och skäms och känner mej om möjligt än mer liten och eländig...


FAAN!!!


Jag trodde verkligen att jag hade återtagit kontrollen över mitt liv...men icke...suck!!


Men hur är de man säger?

En gång, ingen gång.....??


Med facit i hand kan jag bara säga, DET VAR INTE VÄRT DET!!


Och jag hoppas verkligen att jag fått mej en läxa och en avsmak som jag sent ska glömma, mitt liv måste väl ändå vara lite mer värt än så??!!


Måste vara stark,måste tänka på mina barn, dom behöver ju en närvarande mamma!!


Så nu vill jag ta tillfället i akt och här på bloggen lova och svära att jag, Anna aldrig mer, aldrig någonsin ska.....logga in på facebook igen!!!!


................................

................................

..................................................
.......


OJ, vilken lättnad...nu känner jag mej lugn och fri... Aldrig mer....aldrig någonsin mer tillbaka till facebook-träsket igen!!!





Av annaskrubbe - 2 februari 2011 10:49

Kom helt plötsligt på en sak till som jag är otroligt trött på (med tanke på gårdagens minst sagt haltande "lista"!) och det är MEJ SJÄLV!!

Japp, så är det;( 

Är så fruktansvärt trött på bristen av struktur i mitt liv...

Jag vill så otroligt mycket och har massvis med tankar och ideér, eller kanske mer drömmar..

För i sista änden har jag så otroligt svårt att få ihop de mest enkla saker..och att komma till nån form av avslut..

Det är otroligt frustrerande att ständigt tappa fokus...

Jag är oftast helt okej med det, men vissa dagar, som idag tex, vill jag bara dra täcket över huvudet och försvinna....långt långt bort...Suck!!   

Ovido - Quiz & Flashcards