Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Lugnet efter stormen

Av annaskrubbe - 27 februari 2011 14:09

Nu är jag här igen, efter ett avbrott i bloggkarriären!


Har en omtumlande månad bakom mej, och många frågor har ställts på sin spets och många mer eller mindre bra beslut har fattats.


I Fredags tror jag att något bra hände, fast de var antagligen min värsta natt på otroligt många år, kanske någonsin..


Det var då allting brast och gick sönder, allting dog och jag var under några intensiva timmar faktiskt helt säker på att det var min sista natt på den här planeten..


Men så blev det inte..


Nu sitter jag här med ett ofantligt lugn inom mej, en trygghet och en säkerhet som jag kanske aldrig tidigare upplevt så starkt.


"Dom små onda jävlarna" har lämnat min kropp, och den friheten och framtidstron jag känner nu är så stor och så stark att jag har svårt att sätta ord på den.


Återigen vill jag tacka några av mina finaste, jag är otroligt tacksam och känner mej oerhört previligerd som får vara med på ett litet hörn i era liv!

Kärlek och respekt till er, ni är bäst! 


Idag är den första dagen på resten av mitt liv, och den tiden vill jag förvalta väl, om tio år vill jag minnas den här stunden som den stund då det vände, då jag återfick kontrollen över mitt liv.


Söndagen då livet började!


 
 
Ingen bild

yvonne

2 mars 2011 21:58

Tack för denna fantastiska dag, jag önskar dig allt got det är du värd. Jag älskar dig

annaskrubbe

2 mars 2011 23:09

Men tack själv,och tack desamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards