Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Kriser och likmaskar?

Av annaskrubbe - 3 februari 2011 21:10

Idag är de en riktigt bra dag på min blogg och det tackar jag ödmjukast för!!

Kul att så många finner något intresse i mitt tramsande och svamlande och förvisso ibland oxå helt seriösa funderingar kring stort och smått här i livet.


I övrigt har jag inte speciellt kul just nu, tyvärr.

Inte så att de har hänt något särskilt men jag tycker att de lutar uppför ganska hårt ganska ofta och i mellanåt är det riktigt enkelt att tappa lusten för de mesta;(


Jag tycker själv inte att jag är nån lipsill som tycker synd om mej själv..Men ibland, ja, eller ganska ofta just nu känns de riktigt jävlig och jag kan bli så otroligt lågmäld och gråtig utan nån egentlig anledning och det suger faktiskt rätt hårt...


Förresten..........vänta lite här nu................


TÄNK OM JAG HAR EN 40-ÅRS KRIS??????


Tänk om jag är livrädd för att jag inte ska hinna med de jag tänkt mej?


Tänk om jag aldrig mer kommer att få höra "jag älskar dej"?


Tänk om de inte går så bra för mina barn som jag har tänkt mej?


Tänk om jag INTE får några barnbarn?


Tänk om jag är på väg att bli inkontinent, jag fick faktiskt knipa ganska hårt när jag hoppade studsmatta i somras?!


Tänk om de verkligen håller på att gå åt helvete för hela jorden?


Tänk om jag kommer att dö ensam....i min lägenhet...utan att nån märker de....förren grannarna börjar tycka att de luktar kadaver efter två månader?


Hemska tankar!!!

Men jag tror inte jag är där..... riktigt än i alla fall!


Jag väljer att se de lite mer från den ljusa sidan och säger istället; SÅ LÄNGE DE FINNS LIV FINNS DET (ANTAGLIGEN, ELLER IAF FÖRHOPPNINGSVIS) HOPP!


Må väl gott folk!


  

 
 
Fröken Svår

Fröken Svår

4 februari 2011 10:02

Det måste finnas hopp i varje berättelse, annars är den meningslös.

Lycka till med allt! (:

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

annaskrubbe

4 februari 2011 13:48

Visst är de väl så!!
Och Tack så mycke!:)

 
tonårsflicka.

tonårsflicka.

4 februari 2011 15:26

håller med fröken svår. ;)

http://www.tonarsflicka.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards