Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Jag tänker aldrig mer.....

Av annaskrubbe - 24 juli 2011 15:58

Tycker det var lite väl länge sedan jag listade något här på bloggen.

Så idag får det bli en lista.

Många listar saker dom SKA göra, ska äta osv..

Jag tänker lista sånt som jag ALDRIG mer tänker göra!


            10 saker jag ALDRIG tänker göra igen! 

 

- Jag tänker aldrig mer bleka håret 4 ggr på en dag och tro att de ska sitta kvar.

 

- Jag tänker aldrig mer mata grannens katt med råttgift för att den var elak mot mina snälla katter.

 

- Jag tänker aldrig mer säga "jag älskar dej", för husfridens skull när jag egentligen planerar att göra slut.

 

- Jag tänker aldrig mer bjuda mina vänner på gammal kassler. 

 

- Jag tänker aldrig mer låta mej utnyttjas av sk. "vänner".

 

- Jag tänker aldrig mer sno kent skivor på Gekås bara för att jag inte orkar stå i kö. (inte av någon annan anledning heller för den delen!) 

 

- Jag tänker aldrig mer säga att det är ok fast jag inte tycker det.

 

- Jag tänker aldrig mer slicka någons röv. (visserligen har jag aldrig varit särskilt bra på det ändå.)

 

- Jag tänker aldrig mer "tappa" ett glas rött i knät på en bitch i vita byxor.

 

- Jag tänker aldrig mer säga "aldrig mer".

 

Oops, hur lät de där då??


Till mitt försvar kan jag bara säga att jag känner inte igen mej själv i dessa punkter, jag fick verkligen tänka till..:))

Dessutom hände de mesta för 15-20 år sedan, idag är jag vuxen och hittar oftast andra/bättre lösningar på mina problem!!

 

(Till min mamma vill jag bara säga, fråga inte!) 

  



 

 

 




 
 
Ingen bild

Yvonne

24 juli 2011 17:10

Nejdå inga frågor här inte, det där visste jag ju redan. Mamma har ju också blivit vuxen så välkommen i gänget. Kram

annaskrubbe

24 juli 2011 19:57

Tsss, trodde kanske ev att de va nån punkt på inte kände till...
Nästa lista däremot har du ens ingen aning om att den överhuvudtaget existerade...))

 
Anna

Anna

24 juli 2011 18:37

Hahaha, det här tror jag att jag får ta och suga lite på men det lutar nog åt att jag snor din lista, lite..:)

http://annalandin.bloggplatsen.se

annaskrubbe

24 juli 2011 19:54

Det är bara att sno på...lite:)
kramendej

 
Hanna

Hanna

25 juli 2011 12:57

Många av aldrig:en handlade ju om att du skall göra det du vill och inte ta den enklaste utvägen och det är viktigt :) Bra lista.

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

26 juli 2011 10:22

Precis:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards