Alla inlägg den 20 juli 2011

Av annaskrubbe - 20 juli 2011 11:05

Onsdagen den 20/7 2011 klockan 11.07                                          

Här hemma är de ganska lugnt och skönt för tillfället så jag passar på att kolla runt på nätet..

Ja, eller rättare sagt halkade jag helt osökt in på Laredoute.se.

- En av mina favoritbukiker på nätet dessutom..hm, märkligt de där?!

 

Jag konstaterar ganska snart att jag nog faktiskt behöver ALLT  i stort sätt! 

Ja, behöver och behöver.. VILL HA i alla fall, men det är väl så gott som samma sak, eller?? 


Det som jag för tillfället är mest svag för är deras skor och framför allt deras fantastiska kängor! 

 

Kängorna på bilderna lixom talar till mej genom skärmen.. Anna, Anna ta oss, ta oss!!  

 

Tittar jag riktigt noga kan jag se i deras små desperata ögon att de enda dom vill är att få vara med mej, på mej och jag känner precis, exakt desamma! 

Det är sällan jag "konektat" så direkt med någon jag just mött!


För ett kort, men intensivt ögonblick låtsas jag att jag har obegränsat med pengar och skyndar att klicka ner ALLT jag vill ha (läs behöver!) till kundkorgen.


När jag börjar närma mej 15000 kronors strecket och adrenalinet pumpar som bäst runt i hela min kropp väcks jag helt abrupt ur min extas och långt långt borta hör jag en liten röst säga: mamma jag vill baka negerbollar nu och jag har redan tvättat händerna!

 

Med en viss tvekan, ser jag på mina favoritkängor en sista gång och tänker, vänta lite, om bara "några månader" börjar rean och då kommer jag tillbaka och klickar hem er innan ni ens hinner blinka det har ni mitt ord på!  


Ovido - Quiz & Flashcards