Alla inlägg den 19 juli 2011

Av annaskrubbe - 19 juli 2011 22:32

Precis som jag trodde gav gårdagens inlägg en hel del reaktioner.  

 

Vilket jag tycker är bra, väldigt bra!


Därimot hade jag förväntat mej fler negativa kommentarer..!

Samtidigt som det känns skönt att min reaktion och frågeställning verkar vara helt normal för att inte säga självklar för många läsare.

 

Tack för ert stöd och intressanta kommentarer!:)

 

En sak jag därimot har svårt att förstå är att diskussionen fortfarande ens behöver tas upp i Sverige år 2011!

 

Varför är det inte redan självklart att människor som arbetar med människor på ett eller annat sätt har en diskrekt klädsel och framtoning?

Som jag skrev som svar till en kommentar, det spelar ingen roll om det gäller för djupa urringningar, smycken, hakkors eller burka.

Som patient eller kund måste man alltid kunna känna sej trygg och bekväm i en många gånger redan ganska obekväm situation..

 

Antar att inte diskussionen slutar här, men för idag slutar den i alla fall här för mej..                                                                


God natt önskar jag er alla oavsett kön, färg, religion, ålder eller läggning!

 

Anna - En del av Sverige! 







Ovido - Quiz & Flashcards