Alla inlägg under februari 2011

Av annaskrubbe - 2 februari 2011 22:38

ÅÅÅÅÅH, jag som trodde jag var fri!!!!!


Idag har jag haft en ganska eländig dag...


Ja, eller dagen i sej har varit helt ok, MEN jag har haft en rörig dag i mitt huvud... så många tankar som snurrat och jag har känt mej lite liten, ensam, och lite rädd och......sa jag liten??


En kritisk dag för en som nyss lämnat ett missbruk bakom sej, och som många andra missbrukare trilla jag dit igen...

Å nu sitter jag här och skäms och känner mej om möjligt än mer liten och eländig...


FAAN!!!


Jag trodde verkligen att jag hade återtagit kontrollen över mitt liv...men icke...suck!!


Men hur är de man säger?

En gång, ingen gång.....??


Med facit i hand kan jag bara säga, DET VAR INTE VÄRT DET!!


Och jag hoppas verkligen att jag fått mej en läxa och en avsmak som jag sent ska glömma, mitt liv måste väl ändå vara lite mer värt än så??!!


Måste vara stark,måste tänka på mina barn, dom behöver ju en närvarande mamma!!


Så nu vill jag ta tillfället i akt och här på bloggen lova och svära att jag, Anna aldrig mer, aldrig någonsin ska.....logga in på facebook igen!!!!


................................

................................

..................................................
.......


OJ, vilken lättnad...nu känner jag mej lugn och fri... Aldrig mer....aldrig någonsin mer tillbaka till facebook-träsket igen!!!





Av annaskrubbe - 2 februari 2011 10:49

Kom helt plötsligt på en sak till som jag är otroligt trött på (med tanke på gårdagens minst sagt haltande "lista"!) och det är MEJ SJÄLV!!

Japp, så är det;( 

Är så fruktansvärt trött på bristen av struktur i mitt liv...

Jag vill så otroligt mycket och har massvis med tankar och ideér, eller kanske mer drömmar..

För i sista änden har jag så otroligt svårt att få ihop de mest enkla saker..och att komma till nån form av avslut..

Det är otroligt frustrerande att ständigt tappa fokus...

Jag är oftast helt okej med det, men vissa dagar, som idag tex, vill jag bara dra täcket över huvudet och försvinna....långt långt bort...Suck!!   

Av annaskrubbe - 1 februari 2011 12:56

HEJ hej hej!

 

Nu är jag här igen efter lite data-sladds-knas och lite under-jorden-gång!

Jag är en sån där person som gärna går under jorden och gör mej otillgänglig utan förvarning för folk, till deras stora frustration....

 

Men sån blev jag, inte så mycket att bry sej om och ingen idé att försöka ändra på heller..

 

Fast jag har tänkt på om jag någongång skulle försvinna ofrivillig då skulle antagligen ingen sakna mej på en vecka eller två...

Men det är väl en risk jag får ta helt enkelt och dessutom är de sånt som gör det så otroligt spännande att vara just jag!

 

Tänkte bjuda er på en liten lista idag!

Jag är ju, för er som inte vet, en glad, trevligt och otroligt positiv människa!

Så därför tänkte jag lista saker jag är trött på, sånt som jag klarar mej utan....utan problem!

 

1) Trött på att vara trött!

 

2) Se punkt 1 och lägg till "verkligen jätte" framför det första "trött"!

 

3) ....Hm...

 

4) ...Hm..hm...OJ vad konstigt??!!

 

Jag trodde att listan skulle bli jättelång, men när jag tänker på det så inser jag att hade jag varit pigg så hade jag antagligen inte varit trött på nåt annat heller..

 

Jaja...så blev det med de..:)

 

Jag kanske skulle ha en plan för de jag tänker blogga om INNAN jag börjar blogga nästa gång?

Hur gör ni andra bloggare förresten? Bestämmer ni er innan, eller kommer ni på under tiden ni skriver, som jag?

Ibland blir de ju faktiskt riktigt bra att skriva bara på känslan....och ibland blir de som idag!:)

....Listor med endast EN punkt, fast då är de väl egentligen ingen lista, utan mer ett påstående i alla fall i just det här fallet!

 

Hm.....Ska försöka få till de lite bättre nästa gång... men jag lovar inget..för säkerhets skull:)

 

Ha nu en fortsatt skön VÅR dag!

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards