Alla inlägg den 31 maj 2012

Av annaskrubbe - 31 maj 2012 11:13

Hej hej!

Idag är jag på ganska dåligt humör och då känns det lite tungt för mej om ni andra ska behöva vara så jäkla glada och nöjda, så därför tänker försöka förpesta er dag oxå! Jag tycker nämligen om rättvisa!


Det var ju ganska länge sedan jag listade något här på bloggen så idag har har list-turen kommit till den hatade och i vissa fall älskade SOMMARPLÅGAN!

Ni vet låtarna som får en att vilja ta sitt liv och krypa ur sitt skinn, låtarna som etsar sej fast i hjärnan som en växande tumör, låtarna som får dej att tycka "isoleringen" känns som en ganska behaglig plats?!

I och med att jag tycker så frukansvärt illa om dom alla så har jag jätte svårt att ha någon slags inbördes ordning i listan.


* Balsam boys- Här kommer sommaren

* Busshunter- Boten Anna

* Nic n´the family- Hej hej Monika

* Raymond och Maria- Ingen vill veta var du köpt din tröja

* Elias featuring Frans- Who´s da man

* Crazy frog- Axel-F

* Las ketchup- The ketchup song

* Per Gessle- Då kommer alla känslorna på EN å samma gång

* Angel- Sommaren i city

* Thomas Ledin-  Sommaren är kort

* Pelle Almgren- Om och om igen

* Björn Roenström- Pojkarna som busar

* Lou bega- Mambo number 5

* La cream- Bailando






Det finns naturligtvis hur många som helst, men dessa är MINA hatfavoriter.

Är du fortfarande på gott humör så får jag väl helt enkelt acceptera att du är på ett orubberligt gott humör idag!  





Ovido - Quiz & Flashcards