Alla inlägg den 5 maj 2012

Av annaskrubbe - 5 maj 2012 15:29

Verkar inte vara så många som sitter inne på mina frågors svar, det hade jag väl kanske inte riktigt förväntat mej heller.


Kanske finns det inte svar på alla frågor eller så finns det kanske olika svar på alla frågor beroende på vem det är du frågar?


Just nu tycker jag att den här låten duger bra som svar, i vart fall idag, just för mej!

....De e som de e man får leva me de... 


 


 




Ha en skön Lördag gott folk och glöm inte hockeyn!!

Japp, så ere, jag är en liten hockey-tjej, det trodde ni kanske inte?!


Det är något härligt skönt med hockey tycker jag!

Hade jag bara varit liiite bättre på skridskor, liiite yngre och liiite mer atletiskt byggd så hade jag deffenitivt spelat hockey!

Jag tror nämligen att det skulle vara otroligt bra för min rastlösa själ, hade jag bara varit hockey spelare så hade jag gananterat inte suttit här med alla mina frågor bara för att ett dygn senare konstatera att "de e som de e man får leva med de"...

Ovido - Quiz & Flashcards