Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Skadeglädje...

Av annaskrubbe - 31 maj 2012 11:13

Hej hej!

Idag är jag på ganska dåligt humör och då känns det lite tungt för mej om ni andra ska behöva vara så jäkla glada och nöjda, så därför tänker försöka förpesta er dag oxå! Jag tycker nämligen om rättvisa!


Det var ju ganska länge sedan jag listade något här på bloggen så idag har har list-turen kommit till den hatade och i vissa fall älskade SOMMARPLÅGAN!

Ni vet låtarna som får en att vilja ta sitt liv och krypa ur sitt skinn, låtarna som etsar sej fast i hjärnan som en växande tumör, låtarna som får dej att tycka "isoleringen" känns som en ganska behaglig plats?!

I och med att jag tycker så frukansvärt illa om dom alla så har jag jätte svårt att ha någon slags inbördes ordning i listan.


* Balsam boys- Här kommer sommaren

* Busshunter- Boten Anna

* Nic n´the family- Hej hej Monika

* Raymond och Maria- Ingen vill veta var du köpt din tröja

* Elias featuring Frans- Who´s da man

* Crazy frog- Axel-F

* Las ketchup- The ketchup song

* Per Gessle- Då kommer alla känslorna på EN å samma gång

* Angel- Sommaren i city

* Thomas Ledin-  Sommaren är kort

* Pelle Almgren- Om och om igen

* Björn Roenström- Pojkarna som busar

* Lou bega- Mambo number 5

* La cream- Bailando






Det finns naturligtvis hur många som helst, men dessa är MINA hatfavoriter.

Är du fortfarande på gott humör så får jag väl helt enkelt acceptera att du är på ett orubberligt gott humör idag!  





 
 
Bisan

Bisan

31 maj 2012 12:14

Sorry du förpestade inte dagen , men på vissa låtar håller jag absolut med dig
det kryper i kroppen

//Kram

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

annaskrubbe

31 maj 2012 13:19

:))! Då får jag gratulera till en härlig dag!:) Hoppas den håller i sej!

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards