Alla inlägg den 4 maj 2012

Av annaskrubbe - 4 maj 2012 21:19

God Fredag kväll kära vänner!


Har förstått att det är populärt med frågestunder i sin blogg, så då ska väl inte jag vara sämre, så här har ni min frågestund!

Men till skillnad från era frågestunder så är det JAG som ställer frågorna och NI ger svaren!:)


Hur kan man säga sej älska att skriva men be om hjälp för att veta vad man ska skriva om?

Hur kan man tro sej hjälpa när det enda man gör är att skälpa?


Hur kan man känna med utan att känna alls?

Hur kan man älska sej själv utan att kunna se sej själv i spegeln?


Hur kan man finnas där utan att finnas alls?

Hur kan man vara rik men ändå så fattig?


Hur kan man vara erfaren utan att förstå?

Hur kan man släppa någon fri utan att släppa taget?


Hur kan man vara så frisk och samtidigt känna sej så sjuk?

Hur kan man prata om tid när man ändå inte har perspektiv?


Hur kan säga sej vara så varm och samtidigt vara så kall?

Hur kan man ens finnas till när det inte finns någon om ser?


Hur kan man skrika så högt utan att någon hör?

Hur kan vara mitt i livet och ändå känna hur man dör?


Där fick ni lite att bita i! (jajaja, tare lugnt allt handlar faktiskt inte om mej personligen, jag har faktiskt hyffsat me koll, jag bara reflekterar lite så här på Fredags kvällen!)


                                                  
      

Ovido - Quiz & Flashcards