Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Upp som en sol och ner med ett magplask i en pol utan vatten!

Av annaskrubbe - 1 maj 2012 12:27

Idag blir det ett inlägg som jag antagligen inte borde skriva, men jag gör det ändå, för min egen skull.

Dagens ord är besvikelse och svek.


Jag är en människa som brukade ha många vänner som jag oftast hade roligt med, visserligen har jag aldrig haft en vän som jag känt är som jag men det har aldrig varit ett jätteproblem, dvs fram till att JAG fick jätteproblem.

Jag vill faktiskt påstå att jag alltid, bara det varit möjligt ställt upp för mina vänner, vet inte hur många gånger jag stått där med skyffeln i högsta hugg och skrapat ihop resterna av en trasig vän.

Det är liksom sån jag är. Tyvärr (med facit i hand) har det ibland blivit på mitt eget välmåendes bekostnad.

Men vad gör man inte för en vän och dom skulle ju göra detsamma för mej-alltid!

..Trodde jag, naiv och korkad som jag är..


Just nu är mitt liv i kaos, känns som om inget fungerar någonstans.. Det gör jävlig ont att vara jag just nu.

Det är just nu jag vill att alla mina fina och nära vänner ska finnas där och faktiskt ta hand om mej en smula..

Men vad händer, alla försvinner, inte bara lite utan det är knäppt tyst tom från dom som jag verkligen trodde på..


Jag är faktiskt lite chockad och otroligt besviken, hur tänker folk i dom lägena??


- Åh, nu mår Anna som alltid ställer upp jäkligt dåligt, bäst vi drar oss undan å skiter i henne så hon inte förpestar våra liv oxå, eller hur faan tänker folk???


Skulle bli otroligt glad om någon kunde förklara detta fenomen för mej så skulle det onekligen bli lite lättare för mej att förstå mej på folk!


Tack på förhand!   


 
 
Sara

Sara

1 maj 2012 13:13

jag vet inte vad jag ska säga =(

upplevt det med allt för många gånger. Jag har en vän jag vet alltid finns där. Resten anser jag är bekanta numer eller ja pratar inte om hur jag mår för det är ingen idé.

hör av dig om du vill och känner för det.

Kramar

http://www.combindinglove.bloggplatsen.se

annaskrubbe

1 maj 2012 16:01

Tack snälla!

Kramen

 
filoZophie

filoZophie

4 maj 2012 10:27

Men gumman.
Jag tror vi två får ha ett alvarligt snack om några veckor:( Jag vet precis vad du menar, sitter i samma sits och det är rent ut sagt för djävligt att vara vännernas slaskhink för deras diverse skit och tråkigheter, men ensam när man själv hade behövt någon. Jag håller på dig, klappar lite, kramar om och tycker du har helt rätt. Om du vill kommer jag till dig så kan du visa vilka de är så ska jag slå dem åt dig!
Jag tänker på dig och ser fram mot den 26 maj <3
Bamsekram

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

annaskrubbe

4 maj 2012 12:44

Tack snällaste du!!

 
Vivi

Vivi

4 maj 2012 12:55

Jag förstår hur du känner, tyvärr kan det nog ibland vara så att folk vänjer sig vid att man ger och kanske antar de att man klarar allt sitt egna själv. Sedan verkar det tyvärr vara ovanligt mycket människor som mår väldigt dåligt just nu , men man ska ju kunna ta hand om varandra !
Tycker verkligen synd om dig för en sådan situation är jätte jobbig, det enda lilla råd jag kan ge är att du ser till att verkligen tala om för nära och kära att du mår dåligt och faktiskt behöver dem, de har som sagt kanske vant sig att man klarar sig själv.
Många kramar !!!

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

4 maj 2012 21:16

Tack snälla!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards