Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Ut med det äckliga och in med det härliga!

Av annaskrubbe - 19 januari 2012 10:42

Åhhhh, hade just gjort ett feel good inlägg åsså vips så försvann det någon stans ut i subervärlden, trist och onödigt är vad det är!!


Aja, det är väl sånt jag får lära mej om på datakursen ...hoppas jag!


Jag tänker inte försöka skriva om det, blir ju sällan lika bra andra gången, men jag kan berätta något annat trevligt som känns bra för mej och som även kommer gynna mina närmast sörjande!


Igår var jag nämligen hos gyn!

Till min stora glädje fick jag möta min bästa gynekolog ever!

Det är en hon och vi träffades första gången 2010, hon är allt det där som jag vill att en gynekolog ska va!

Med hjälp av hennes proffisonellalitet fattade jag ett livsavgörande beslut vilket jag är otroligt nöjd med!

Jag ska nämligen under våren låta plocka ur livmodern ur min kropp!!

Det ger mej verkligen rysningar av välbehag när jag tänker på att slippa min hemska, äckliga, motbjudande mens!!

Efter 4,5 år kommer eländet få ett slut, aldrig mer mensskydd, tabletter, hormoner, värk, blodbad, äckelkänslor av mej själv,oro över ner blodade kläder osv, osv..


Välkommen gott humör, glädje, trygghet, spontanitet och fina underkläder och ett antal fler hundralappar i plånboken!!



    

Nu tackar jag för mej, du har nu gjort ditt! Jag är tacksam för mina tre barn men nu skiljs våra vägar, jag går vidare ensam och du kan förhoppningsvis göra någon nytta i forskarnas skalpellprydda händer!! Mohahahaaaa!


Jag och min   önskar alla en skön dag!!




 
 
Hanna

Hanna

22 januari 2012 19:22

Vad härligt! Själv har jag inga problem med mensen, förutom det lilla faktum att jag är inkompetent på att ha den... kan ta ut en tampong utan att sätta i en ny. Märka det några timmar senare... och jaha, ett par till blodiga trosor. Sedan kommer min syster och skäller på mig för att jag försöker tvätta dem i handfatet. Men jag vill ju inte slänga fem per trosor i månaden? >_<
Hoppas att operationen går smärtfritt och förenklar livet betydligt!
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

23 januari 2012 14:33

Haha, känner igen mej i de där..har hänt att jag glömt ta bort plasten runt om, som tur är kommer allt ut förr eller senare:))

Tror säkert att det kommer gå bra! Bara jag överlever så kan det inte bli sämre iaf!:))

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards