Alla inlägg den 24 januari 2012

Av annaskrubbe - 24 januari 2012 18:18

Hej igen!

 

Tänkte göra ett inlägg varannan timme fram till bloggträffen!

................. Närå, skoja bara, MEN jag har googlat lite bilder från andra bloggar/bloggträffar så jag ska veta lite vad som väntar mej/oss!

 

Här kommer några av resultaten!

 

 

               

 

 

Åh, hur mycket längtar man inte nu då!!  

 

 

 

Av annaskrubbe - 24 januari 2012 16:22

Idag har jag gjort något väldigt, väldigt spännande!


Jag har nämligen anmält mej till en "bloggträff"!

Ska bli ofantligt roligt, men jag har en liten "klass-åter-träff-känsla" i kroppen, ni vet, hur ser alla ut? Vad pysslar alla med i det riktiga livet? Tänk om jag inte klickar med någon? Tänk om jag blir besviken? Tänk om jag gör andra besvikna? Tänk om jag får sitta vid "töntbordet"?

Vad ska jag ha på mej? Vad har andra på sej?


Mmm, frågorna är många men jag är så exalterad!!


Tänk om jag dubblar antalet läsare efter träffen?!! Eller tänk om jag tappar dom jag har? När jag startade bloggen här kändes "Den enda bloggdrottningen" som ett självklart och lagom kaxigt namn, men då tänkte jag ju aldrig på att jag kanske skulle behöva facea mina läsare och kanske tom få stå tillsvars! Jag som älskar konspirationer kan inte låta bli att tänka "tänk om".....Tänk om Aschberg eller Janne Josefsson dyker upp och frågar vad jag egentligen tror att jag pysslar med??!


Eh, vaffan! Jag är ju som jag är och kommer antagligen ha svårt att dölja det under träffen anyway, så jag kör väl helt enkelt på som vanligt!

Och skulle det gå fullständigt åt pipsvängen så kan jag ju alltid hämnas, förklara mej eller ljuga ihop nåt här efteråt!   


Kan i vilket fall knappt bärga mej och jag tror nog att vi kommer få det alldeles, alldeles UNDERBART!




Ovido - Quiz & Flashcards