Alla inlägg den 12 januari 2012

Av annaskrubbe - 12 januari 2012 23:03

Dagens ord måste bli: ÖVERSITTARE. Dvs,  förtryckare, mobbare, tyrann, despot, kaxe.


Mycket har jag blivit kallad i mina dar, men översittare var något helt nytt och faktiskt en smula förvånande...

Eller kanske inte med tanke på vems mun de kom från, men jag undrar om mitt ex verkligen har koll på ordets egentliga betydelse?


Tyrann?? Det är verkligen ett hårt ord och inget man vill bli förknippad med precis!


Förhoppningsvis tycker dom flesta andra annorlunda!

Jag som tom, bloggade om att jag skulle bjuda honom och kärestan på en resa, all inklusiv, bara jag vann alla dom där miljonerna!


Men om du nu råkar snubbla över min blogg, bli för guds skull inte orolig och rädd att resan brinner inne pga av dina hårda ord, nejdå, tvärtom!

Nu förstår jag verkligen vilken pressad situation du befinner dej i och hur värdefull en sådan resa vore för dej, och jag, trots mina översittarfasoner, håller mitt ord vad för grodor som än må skutta ur munnen på dej!


Men det är ju bara jag det!     



Ovido - Quiz & Flashcards