Alla inlägg den 11 januari 2012

Av annaskrubbe - 11 januari 2012 09:46

Idag ska ni få vara med om något helt unikt här på min blogg.

Ni ska nämligen få läsa mitt första inlägg 2013, med hjälp av dagens teknik har det omöjliga blivit fullt möjligt!


Varsågoda, Anna sammanfattar 2012!


"Så här första Måndagen på det nya året passar det väl rätt bra att sammanfatta det gångna året, jag vet, jag vet, sånt här är inte min grej, men jag är på gott humör och känner att jag är otroligt nöjd med mitt 2012 så bara för er kommer här en resumé av mitt bästa år ever!!


Redan i mitten av Januari kände jag hur massa kraft och glädje genomströmmade min kropp, jag var med i matchen i 180 igen och allt kändes så bra!!


I Februari blev jag antagen till utbildningen och redan i Mars var det kursstart!

Samtidigt utökades Lss-timmarna för mellisen, assistenten och jag "connectade direkt och allt blev med ens så mycket lättare, äntligen kunde jag fokusera på mej själv och framtiden med gott samvete!

Dessutom kunde minstingen flytta hem och helt plötsligt föll alla bitar på plats = LYCKA!


Pluggandet gick över förväntan, äntligen hade jag hittat min grej, jag var faktiskt riktigt duktig och tyckte det var så himla kul! Äntligen!!


April och Maj flög iväg, det kan jag nog tacka vädret för, för guud vilken underbar vår vi fick, inte under 20 grader en dag from 21 Mars, Tänk att vädret slog alla rekord!!:)


Juni = skolavslutning och sommarlov! Härligt, härligt!

Tänk att min äldsta fick SJU MVG!! Får fortfarande gåshud när jag tänker på de!!


Min kurs avslutades oxå och jag hoppade genast på en uppföljning över sommaren.

Tur att barnens far äntligen började ta mer ansvar så jag lugnt kunde plugga över sommaren och känna mej trygg med att barnen var med sin far!

Och sen att han tom tog med dom till Disneyland, det hade jag aldrig kunnat drömma om för bara ett år sedan!!


När hösten kom hade jag så mycket kött på benen och ett självförtroende att vara stolt över att jag äntligen började frilansa lite inom mitt område, vilken känsla!!


Höjdpunkten på hela året måste nog vart när jag och familjen tog två veckors semester och reste runt i delar av Frankrike och Italien, så roligt att mamma fick komma till Italien igen! 

Det lever hon fortfarande på kan jag meddela!:)

Ååh tänk att jag faktiskt gjorde de, höll i Tarantellan!!

Men när djurskötaren la den i håret på mej var jag inte helt bekväm kan jag avslöja så här i efterhand!!:))


Och tänk att mellisen verkligen sa" måste jullovet vara så länge"!!

Det är ett faktiskt ett litet mirakel att det äntligen lossnat med skolan. Tänk vad avgörande det är att ha rätt människor omkring sej! Tusen tack till alla er som funnits där!!


Åsså julen, så härligt att ha hela familjen samlad! Tror nästan jag kan tänka mej att göra om det om knappt ett år igen, de ni!


Även om 2013 kanske inte kan överträffa 2012 så är jag övertygad om att det kan bli lika bra!

Önskar er alla en god fortsättning på 2013!!"

Ovido - Quiz & Flashcards