Alla inlägg den 26 januari 2011

Av annaskrubbe - 26 januari 2011 23:29

Tankarna spretar fortfarande åt ALLA håll, en tankemässigt rörig dag idag..

 

Sitter å kollar på Tv för en gång skull, kvällsöppet eller vad det kan tänkas heta nuför tiden?

Programmet handlar hur som helst om nätmobbning.

Tanken slår mej att här är alla så snälla och rara mot mej:)

Inte för att jag gått in för att provosera men de finns ju alltid dom som stör sej på de man gör och säger ändå, så jag hade förväntat mej lite mer ris, faktiskt.

 

Jag har personligen inte jätte höga tankar om människor, jag tycker att många har en förmåga att uttrycka sej både dumt och ganska plumpt, och många ger mej dessutom känslan av att dom inte använder hjärnan överhuvudtaget, vilket emellanåt gör mej både rädd, oroad och ganska bedrövad..

 

Men såna är ju naturligtvis inte ni :)

 

Hoppas alla ni som vill å behöver får sova riktigt gott i natt!:)

 

 

Av annaskrubbe - 26 januari 2011 11:15

Jag har under några veckors tid försökt att intala både mej själv och andra att det är vår, att våren är oerhört tidig i år, och att i April kommer sommaren som kommer att bli den varmaste och längsta någonsin...

Jag vägrar att ge upp den tanken och konstaterar istället att det är en kall och snöig vår vi har, i alla fall just för tillfället!

 

Idag spretar mina tankar åt alla håll så jag har lite svårt att välja riktning..

Förhoppningsvis blir de bättre framåt kvällen så jag tror jag fortsätter då istället...

 

Till dess, ha en underbar vårdag!!

Ovido - Quiz & Flashcards