Alla inlägg den 11 januari 2011

Av annaskrubbe - 11 januari 2011 23:44

De glädjer mej att jag har några trogna besökare trots att ni inte hört i från mej på ett tag!

 

De här blir inte mycke till inlägg heller..

Vill mest hälsa er att jag snart är med i matchen igen, behöver bara lite tid att samla kraft och energi.

 

För de är så mitt liv ser ut just, mycke upp och ner, många tankar och grubblerier.

 

Ibland önskar jag att jag kunde byta hjärna med någon lite mer lättsint människa som tar livet lite mer med en klackspark..

 

I utbyte skulle hon ( ja, jag säger hon!, för någon mans hjärna är jag inte intresserad av...just nu!) få min bly tunga hjärna med otroligt många tankar, livlig fantasi och en hel del galenskap.

 

Skulle antagligen bli hennes livs starkaste upplevelse någonsin, och min med såklart!

 

Tänk att få gå omkring och bara mysa, skratta och trivas med livet i största allmänhet!

Shit, vilken grej!!!

 

Fast egentligen är jag otroligt tacksam och stolt över att jag är jag och ingen annan, jag har trots allt oftast ganska kul med mej själv och jag har gett mej själv många galna skratt!

 

De är någonting du också borde göra!

Ge dej själv lite cred när du står framför spegeln med tandborsten i munnen på kvällen!!

Bara de att man faktiskt gör de kan få en att små le;)

 

Tand om dej och hoppas du har en god natts sömn framför dej!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Annas gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards