Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Vardag igen! TJOOHOO, eller kanske inte..

Av annaskrubbe - 7 juni 2011 12:38

Hej igen!                                                                                     Efter några dagars paus i bloggandet är jag åter tillbaka, känns bra även om jag i ärlighetens namn hellre legat i solen vid nån sjö eller ännu bättre, vid havet.

Alla ni som bor i närheten av hav är så otroligt lyckligt lottade, tänk på de, era lyckostar!:)

Jag är SÅ avis!! 


 

Hoppas att alla haft en skön helg och hämtat sej efter nationaldags firandet.

För ni firar väl??!!

 

Själv har jag varit små-barns-ledig mellan Onsdag kväll och måndag em.. Kan inte minnas att det hänt tidigare....Jo kanske runt jul å nyår, men ändå!!

Tänkte att de skulle kännas lite märkligt och att jag skulle sakna mina små, men icke!

Igår kväll kände jag bara "jag behöver mer!!!"


 

Så nu är de väl bara att börja kampen med myndigheter om avlastning, LSS-timmar å allt sånt där...                                     Fattar bara inte att jag är så förbannat trött och kraftlös hela tiden..

Visst har de varit mycke och intensivt men jag känner mej näst intill slut som människa, över och passé, gammal och förbrukad...


 

HUR GÖR MAN OCH HUR BLIR MAN PIGG???


 

Skulle vara så otroligt skönt att vara två i detta; någon att bolla tankar med, någon att byta av med, någon som kan krama mej och säga vi tar oss igenom de här och vi gör de tillsammans...

 

Istället får jag höra att de är tackvare mej vi hamnat här och att problemet är mitt iå med att barnen bor hos mej och att jag är en riktigt störd människa som bara ska ha och ska ha!


 

I morron em är de möte på familjerätten, soc folket iaf här jag bor är som en skock zombies som antagligen inte skulle märka om man så släppte en atombomb utanför fönstret...

Så tanken på att dom ska kunna tillföra ngt känns ganska avlägsen..                                                                                 Men, men...jag kan ju ha fel..

De kan ju bli mitt bästa mötet hittills.... genom alla tider!:)))      


 

Ja men, de som lever får se, redan i morron!


 

Ta hand om varandra, de tjänar alla på   

















 
 
Miss Sims

Miss Sims

7 juni 2011 15:16

Intresserad av sims 3? Jag gör mina egna berättelser av mitt spel, även lite tips och kenp för sims! Kolla gärna!

http://www.misssims.bloggplatsen.se

annaskrubbe

7 juni 2011 20:08

Ååh, tyvärr är jag inte alls intresserad, har aldrig spelat i hela mitt liv, om man inte räknar snake i mobilen för tio år sen då:))))))

 
Anna

Anna

7 juni 2011 21:17

Du fixar det här, det vet jag för du e strak vännen..
Ork och lust kommer när allt hunnit landa.
Och det finns ingen som ska komma och påstå att det e "ditt fel"... Man är ju två om såna saker även om en del väljer att förtränga det..

Stå på dig - det e du värd.
Å jag håller tummarna för att mötet går bra imån.
Kram <3.

http://annalandin.bloggplatsen.se

annaskrubbe

8 juni 2011 13:31

Tack tack vännen!
Ringer nån dag, Söndan bara försvann ju...hm, märkligt de där!
Hoppas helgen blev kanon för dej!
Puss å kram

 
Hanna

Hanna

9 juni 2011 13:43

jobbigt när folk är negativa mot en och ger en kritik som du ej är förtjänt av. ibland kan ju allting kännas sådär, för mycket, så att det bästa hade varit att stanna tiden en stund. bara för att kunna andas ut liksom, men tiden går ju inte att stanna. hoppas att du orkar kämpa tills allt är löst!
Ha det bra!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

9 juni 2011 20:57

Tack för din kommentar!
Jadu, har några tuffa dar bakom mej och jag vet att de väntar en tuff dag även i morron...
Just nu är jag så otroligt slutkörd så jag vet faktiskt inte vad jag ska mej till...
Men på nåt sätt rullar dagarna på och fixar jag även de här så borde jag baske mej ha nobelpriset!:)
De betyder mkt för mej att de finns några där ute som faktiskt vet vad jag pratar om!
Ha de så gott själv!
Kramen

 
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte

11 juni 2011 15:42

Hej!

Läser din blogg lite från o till o sådär, men känner du NÅGONSIN att du behöver ngn att "bolla" dina tankar med så är du mer än välkommen att göra det med mig via min mail ann-charlotte.sjogren@live.se eller på facebook Ann-Charlotte Charlotten Sjögren-Olsen innan du publicerar detta så kan du vänligen censurera min mail o min facebook?! Jag lyssnar, är bra på att ge råd osv, vet om att du inte känner mig men ibland kan det vara skönt o bolla sina tankar med ngn okänd person... Det du berättar för mig det stannar hos mig o mellan oss två!! Jag finns o jag lyssnar om det är ngt =) Ha en fortsatt bra o trevlig dag

http://ann-charlottesjogren.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards