Alla inlägg den 11 juni 2011

Av annaskrubbe - 11 juni 2011 18:20

Är så förbaskat trött på mej själv just!!                                       Så i dagens inlägg skulle jag vilja påminna mej själv om hur fantastisk jag faktiskt är!

Tycker jag vart så himla eländig här under en tid så de kan nog va bra för mej att läsa hur bra jag är! (Visserligen är de ju jag själv som skrivit men de ska jag nog kunna bortse ifrån!)....Dessutom skulle ju listan faktiskt kunnat varit skriven av i stort sett vem som helst!!


  Det är just de som du kan läsa här nedan som gör just mej så fullständigt fantastisk och underbar.                                           I och med att listan kan göras så ofantligt lång har jag valt att begränsa listan krafigt!


 

* Jag är oootroligt snäll och omtänksam! 

* Jag är viktig och jag behövs verkligen!

* Jag är en fantastisk mor och även en underbar hustru, då de begav sej!

* Jag är klok och interligent (de finns de tom papper på)!

* Jag är en varm och godhjärtad människa, som aldrig sätter mej själv i första rum!

* Jag är rolig! Verkligen jätte rolig!

* Jag är en fantastisk bra, trogen och lojal vän!

* Du kan alltid lita på mej!

* Jag är vacker! Och blir dessutom bara vackrare med åren!  

* Kan jag så ställer jag alltid upp, jag finns helt enkelt alltid där! (så vida jag har mobilen på..!)                                        

* Jag är lång och jag är blond och jag är smal! 

* Jag är otroligt generös och givmild!

* Jag har ett djup och en mening och de jag säger är alltid väldigt genomtänkt!

* Jag står alltid på den svagas sida!

* Skulle jag få en oväntad, stor summa pengar skulle allt gå till välgörenhet! (bla.katthemmet här i stan!)

* Jag är väldigt storsint och ödmjuk!

* Jag är spontan och härlig!

* Som jag ofta brukar säga, jag är antagligen alldeles för god för den här världen!

* Min högsta önskan är att de blir fred på jorden och att alla ska kunna äta sej mätta.. varje dag!                                         * Jag är dessutom oerhört trevlig, charmig, lättsam med stil och god smak! Ja, en riktig party höjare med andra ord, utan att för den sakens skull ta för mycket plats!


 

Ja, som ni alla förstår var detta bra ett litet axplock av allt de som gör just mej så oerhört fantastisk och älskvärd!                            Lista gärna dej själv om du skulle ha en dålig dag, så inser du ganska snart att du oxå är helt fantastisk, precis som jag!!















Ovido - Quiz & Flashcards