Alla inlägg den 17 juni 2011

Av annaskrubbe - 17 juni 2011 10:28

Välkommen Fredagen den 17 Juni!  

 

Regnet öser ner där ute, jag och mina små sitter under filten i soffan å kollar Svampbob..

De tog mej faktiskt ganska många år att hitta ett sunt förhållnings sätt till denna tvättsvamp och hans polare Patte..

 

I början tyckte jag att de var ett otroligt fördummande program, och de gör jag förvisso fortfarande, men numer kan jag tycka de är ganska charmigt och jag kan (tyvärr!) se både svampbob, patrick, bläckvald och dom andra i aldelles för många människor i min närhet..;)


 

Ett litet tips på tal om de!

Ge dina vänner en egen bild i telefonen, å då menar jag inte på dom själva såklart utan på seriefigurer å sånt som man lätt kan komma å tänka på när man pratar med just den personen!

Sånt är vardagshumor för mej.. Naturligtvis vet inte personen som ringer vad som dyker upp i min telefon..


 

Jag kan avslöja några favoriter, om ni lovar att inte berätta för någon!:)

När M ringer kommer de upp en bild på Hello kitty, I är en kattunge C är Jesus (fast egentligen är de C för många år sedan!), M är sjö, J är just Svampbob osv osv.. dessa tillhör dom mer gulliga.. Sen har jag Joker när S ringer + lite text som förgyller lite extra:)

Min absoluta favorit är när exet ringer, då har jag tänkt till extra och han har BÅDE egen singnal OCH egen bild nämligen liemannen och exorcist-tema-låten:)

Och vips så har mitt liv genast blivit lite roligare:)    

 

Ha en riktigt god och skön Fredag                      




Ovido - Quiz & Flashcards