Alla inlägg under juni 2012

Av annaskrubbe - 3 juni 2012 19:52

Den här helgen har verkligen gått i tankarnas tecken, har vart helt för mej själv i 1 1/2 dygn, knappt utan ett samtal med någon.


Egentid är min största livlina som jag månar mycket om..

Den här gången har jag ransakat mej själv ganska hårt...återigen.


Jag har funderat över hurvida jag verkligen är den jag egentligen vill vara, hur jag framställer mej själv och hur andra kan tänkas uppfatta mej.


Jag känner mej av naturen ganska missuppfattad som människa och det ställer nog till det en hel del för mej. Sedan om det verkligen ÄR så eller om det bara är min känsla har jag faktiskt inte en aning om.

Men om jag nu uppenbarligen får den känslan så kan jag tycka att borde ligga något i den, den måste ju komma någonstans ifrån, någon eller något envisas ju med att ständigt ge den till mej.


Summan av den här helgen är i vilket fall att jag bestämt mej för att leva i "avhållsamhet" ett tag fram över.

Alltså avhållsamhet som i "hålla mej lite mer på min kant, och umgås lite mer med mej själv, i stället för med andra"-och inget annat 

Dessutom har jag ju mitt "lilla" projekt som jag lurat på alltför länge och som jag är ganska sugen på att komma till skott med, då behöver jag verkligen en fri tanke som är så lite som möjligt påverkad av utomstående energier och andra störningsmoment.


Avslutningsvis vill jag ge er bästa Melissa Horn, som jag aldrig någonsin tycks tröttna på  







Av annaskrubbe - 3 juni 2012 12:54

God båsiga Söndag!


Idag skulle jag vilja bli bli en smula sentimental tillsammans med er!


Jag vet att det finns ganska många som tycker jag kan vara ganska hård i mina uttalanden och ståndpunkter, så idag tänker jag visa er en annan sida som jag tycker själv är väldigt stark hos mej själv, nämligen mina känsliga och sentimentala sida!

Japp, så är det!

Jag är en riktig lipsill och det tycker jag om att vara!


Så här följer ett antal klipp som i alla fall får mej att röras till tårar av en eller annan anledning..










































Nå, hur känns det i dej nu?

Själv mår jag under omständigheterna fantastiskt bra och jag känner mej mer ödmjuk än någonsin!



                                                  
         

Ovido - Quiz & Flashcards