Alla inlägg den 13 juni 2012

Av annaskrubbe - 13 juni 2012 08:58

Hej hej!

Får bli en liten snabbis idag oxå!

Somnade med barnen igår kväll så jag missade mitt utlovade inlägg om min analys av mej själv!

Men den som väntar på något gott....

Så snart jag har lite mer tid över kommer det!


Skrattar lite åt mitt inlägg den 4/6, där jag dissade Svensk fotboll, och om hur media skulle prata om ett jättefjasko bara för att Sverige inte är bättre än vad dom faktiskt är!!


Redan igår kom vi dit! Haha..tycker det är något ganska förutsägbart med media!


Tycker faktiskt synd om "Ibra", han är bland dom absolut bästa i världen och väljer att komma hem och representera Sverige i fotboll åsså kommer han hem till en skock får!!

Måste vara otroligt frustrerande!


Till landslaget vill jag ändå passa på att säga lycka till men kom ihåg, man är aldrig bättre än sin senaste match, moahahahaha!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards