Alla inlägg under april 2012

Av annaskrubbe - 12 april 2012 10:37

Dagens inlägg börjar jag med en låt, tyvärr hittade jag bara en dålig mix på youtube, men med tanke på mitt tidigare inlägg om egoism så känns det som en helt rätt låt att spela ändå.


Ärligt talat och med handen på hjärtat, hur glad är man egentligen för sin vän med det ständiga flytet i livet och man själv allt som oftast är tvåa på bollen??!!:)


Jag vet vart jag står och jag tycker texten är skitrolig om än ganska sorglig!



Varsegoda och döm själva, här är Oscar med "schysst och populär"!








Om nu Oscar står för "dagens låt" tar jag själv på mej "dagens fråga" som lyder:


 

Varför ska "männen" som igår fick sina straff för gruppvåldtäkten i Mariannelund, Småland (som ägde rum i slutet av förra året) sitta av sina straff i Sverige och kosta oss en jäkla massa pengar för att direkt efter avtjänat straff utvisas till hemlandet?



 

För att vi har råd eller kanske för att vi har så mycket plats på våra Svenska anstalter??


"Dagens -ge mej mer" måste bli solen som åter glimtat till här i min lilla stad  !!!



Egentligen har jag väldigt mycket annat att skriva om idag men jag tror det får vänta några dar antar att jag behöver landa och samla ihop mej lite först!









Av annaskrubbe - 8 april 2012 13:34

God fortsättning på påsken kära vänner!


I brist på tid så bjuder jag er några riktigt härliga klipp som jag inte kan se mej mätt på just nu!


 



 




 





Så jäkla skön kille!!




                                                  

                                                  
         

Ovido - Quiz & Flashcards