Alla inlägg den 20 april 2012

Av annaskrubbe - 20 april 2012 17:21

Välkommen fräcka Fredag!


Trött å sliten som ett djur vill jag allra helst dra fliten över huvudet och somna i soffan och inte vakna förren på Söndag kväll, men det går ju inte för sej..


Om ett par timmar ska jag till "södra Sveriges mest shabby chica hem" och ha en date med flickorna!

I morgon ska jag kolla in Laleh vilket jag egentligen tror ganska mycket på...om jag nu kunde få vara lite piggare och lite mer på G än i skrivandets stund, men men vad är väl en bal på slottet??

Dessutom är ju det inte förren i morgon och i morgon är ju en annan dag!




Förresten, hittade lite trams på nätet som jag gärna vill dela med mej av:




 

Hur tänkte dom här då??


 




 

Många hymlar med hundens olater när dom inte längre är intresserade av sin hund.

Ärlighet är någonting bra som jag uppskattar mycket!






 

 

Oops!



 




 

Som sagt, tydlighet är någonting bra!



 




  

Ehh okej, då vet vi!!


 





  

Dax att bli vegetarian igen då kanske?! 





 

Tack för idag och trevlig helg!:)

Ovido - Quiz & Flashcards