Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Hej spyhink!

Av annaskrubbe - 24 april 2012 08:20

Ni som förväntar er ett roligt feelgood inlägg nu, kan sluta läsa här...

Idag känns det tufft, livet är hårt men orättvist och jag tycker en smula synd om mej själv just nu.


Det brukar inte sitta i så länge bara jag får spy lite galla åt alla håll å kanter.


Idag har turen kommit till bloggen att användas som spyhink!


Idag känner jag mej som ensamast i världen och jag är arg för att det finns så många som inte är intresserade av att hjälpa till och bry sej.

Dessutom är jag jäkligt förbannad på alla dom in min närhet som skaffar sej "låtsats" problem i form av märkliga kärleks relationer och hur dom ska komma i sommarklänningen, dessutom har dessa människor en förmåga att älta detta till leda!


Era problem hade jag löst på följande vis, funkar inte relationen, gör slut! Kommer du inte i sommar outfiten, sluta ät så förbannat!

Önskar att mina bekymmer kunde lösa sej lika enkelt.

Det är som att vissa skaffar sej "problem" för att ha något att leva för och att älta om.

Har man ett riktigt, innehållsrikt liv så är jag högst tveksam till att man skaffar sej en massa "påhittade problem"?!

Till er som söker min uppmärksamhet genom att komma dragandes med era töntiga skitproblem vill jag bara säga: Leave Anna Skrubbe alone!

Kunde inte bry mej mindre och jag tycker ni är otroligt sorgliga och patetiska människor som jag inte bryr mej ett jäkla skit om!!




....Ååh, guuud så skönt de där kändes!!! Puuuuh...


Nu tar jag en kopp kaffe och tar nya tag... ja..eller nåt åt de hållet i vart fall!


 
 
Sara

Sara

24 april 2012 09:34

gud va bra skrivet, håller helt med dig, vissa problem är äkta, klart man vill komma i sommarklänningen men i slutändan är det inte de problemen något i det stora hela. Utan det finns betydligt värre problem som inte kommer försvinna iaf för oss med barn med extra behov.

http://www.combindinglove.bloggplatsen.se

annaskrubbe

24 april 2012 09:45

Tack!!
Skäms litegrann, måste höra av mej!!!!

Kramen

 
Beatrice

Beatrice

24 april 2012 09:53

Du har så rätt , goo for it .
Idag har jag ingen hink , men hade absolut behövt 1 förra veckan ha ha

//kram

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

annaskrubbe

24 april 2012 10:19

Tack!!

 
Patricia♡

Patricia♡

24 april 2012 15:30

Så sant det där!

http://patriciac.blogg.se

annaskrubbe

24 april 2012 15:59

Dessvärre...
Ha de så gott!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards