Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Anna dissar Bloggplatsen!

Av annaskrubbe - 6 juni 2012 11:40

Det här blir mitt första inlägg för idag, det kommer ett till senare, det egentliga inlägget..typ!


Jag känner jag måste dissa bloggplatsen lite här nu.. Jag trivs i stort sett bra här men vad 17 var det för fel igår???? Kunde inte logga in in på hela dagen!!


Som bloggdrottning känner jag ändå ett ansvar gentemot min ständigt ökande läsarskara och igår gick ni pga av allt knas miste om kanske mitt bästa inlägg ever!!


Skulle jag skriva inlägget idag skulle det inte vara i närheten av vad det blivit igår, och någon blek kopia av mej själv har jag inget interesse av att bli!


Sedan är det ju det här med appen! Var är den????


Appen som skulle komma inom 1-2 veckor, i Februari!!! Lyser fortfarande med sin frånvaro!


Detta är inte ok,bloggplatsen! Ryck upp er för tusan, tror det kan finns fler än jag som vill kunna blogga smidigt och snyggt direkt från stranden, hängmattan, båten, sommarstugan, skogen, rehab..eller var man kan tänkas befinna sej i sommar!!


Det minsta Bloggplatsen kan göra i det här läget är att kompensera mej som bloggare,( för att inte säga författare och konstnär) för uteblivna uttryck inom konsten!!


En insirationsresa till Venedig eller Toscana för två är de minsta ni kan bistå denna förlorade själ med!!

Första kontakt sker lämpligen via mail!


Tack för nu och på återseende inom kort!



 
 
Nellsan

Nellsan

6 juni 2012 13:10

Håller me upptill 200% Kika gärna in på min lilla blogg! :)

http://nellyahlander.bloggplatsen.se

annaskrubbe

6 juni 2012 15:41

Bra där:)

Ska jag absolut göra!

Ha de!

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

6 juni 2012 17:42

Tro nu inte att de svarar på mail heller.
När det legat nere från tidig morgon till långt fram på eftermiddan mailade vi.
Fortfarande har de inte behagat svara.
Visst allt kan strula men de kunde väl i alla fall be om ursäkt!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

annaskrubbe

6 juni 2012 18:05

Tack för din kommentar!:)

Ha de så gott!

 
Elin

Elin

6 juni 2012 17:43

Hej :)
Jag håller med dig fullt ut med att det krånglar. Du var inte den enda som hade problem med att komma in igår. Sen det här med appen, det har ju stårr hur länge som helst att den ska komma ut, men det verkar inte som om den gör det. Inte nog med det så svarar dem inte på mail heller som man skickar till dem om frågor.

Ha d bäst :)

http://elinpluttenjohnson.bloggplatsen.se

annaskrubbe

6 juni 2012 18:04

Tack för din kommentar!:)

Ha de så gott själv:)

 
Karin

Karin

6 juni 2012 18:38

hallå! Håller med dig, har också tänkt på bloggplatsenappen jätte länge! Om den nu inte kommer ut efter 2 veckor som de skrivit borde de väl iallafall förklara hur det ska bli kan man tycka.
Ha det bra! :)

http://denkarinjagvillvara.bloggplatsen.se

annaskrubbe

6 juni 2012 18:51

Absolut! Tack för kommentaren, ha de så gott och välkommen åter!!;)

 
moa

moa

9 juni 2012 21:55

håller med!

http://mmooaakarlsson.bloggplatsen.se

annaskrubbe

10 juni 2012 00:08

:)

Å tack för ditt medhåll!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards