Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av annaskrubbe - 10 oktober 2012 10:31

God morgon Onsdagsbloggen!


Idag tänker jag gnälla lite till så ni som inte orkar mer gnäll sluta läs här!!


Jag har haft ont i magen sedan i Lördags, först lite och sen mer och mer, sedan i Måndags har jag haft svårt att gå upprätt för att det gör så jäkla ont.


I Måndags eftermiddag lurade en väninna upp mej till sjukhuset..


Där klämde och kände dom och gjorde ultraljud.

Den hyperstressade läkaren konstaterade att knölarna i magen inte var farliga och borde inte göra så ont. Dessutom kom han fram till att jag antagligen har ägglossning trots att jag aldrig känt av det förr och att jag faktiskt inte ens har någon livmoder kvar..


Jag vet inte om jag är väldigt negativ här, men jag känner mej ganska skeptisk till detta utlåtande..

Jag tänker lite så här, om det är så att detta är helt normalt, borde jag inte känna till det då??

Jag borde väl hört någon nämna detta någongång under mina snart 40 år här?



Aja, alltid lär man sej något nytt och aldrig lär man bli helt fullärd..

Men det är väl just det som är så charmigt med livet antar jag!  






Ovido - Quiz & Flashcards