Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av annaskrubbe - 9 oktober 2012 15:05


Lika bra att ta en Thåström till....Ibland är han så jäkla bra bara!  




                                    




Av annaskrubbe - 9 oktober 2012 14:29

                        

Av annaskrubbe - 9 oktober 2012 11:24

God Tisdag kära vänner!


Som ni säkert förstått så har det inte vart så himla kul att vara jag dom sista dagarna..

Känner mej illa behandlad och som sagt det är antagligen den känslan jag har svårast att hantera.

Hur jag än försöker och vänder ut och in på mej själv så går det bara inte..

Jag är en skadeskjuten fågel som famlar efter någon slags balans under vingarna så jag i alla fall kan hålla mej över ytan och helst då oxå i luften..


Jag som alltid är så förbannat duktig på att se saker för vad dom är och i ganska stor utsträckning har jag även tränat upp förmågan att stänga av sånt som är för smärtsamt. Sedan när jag är redo plockar jag fram lite smärta i taget och betar av den väldigt tydligt och strukturerat tills inget finns kvar.

Men just nu kan jag inte, vilket i sej gör mej än mer frustrerad.

Blir förbannad över att jag fortfarande tilltåter mej att låta andra människors falskhet påverka mej så starkt.

Just nu är det dystert här, men jag fortsätter konfrontera mej själv med frågan, är det verkligen värt det?

Om några dagar vet jag att jag kommer svara ett tydligt nej, och då får jag ta tag i frustrationen över att det tagit mej fem dagar av mitt liv att konstatera något så tillsynes självklart..


Om en vecka ungefär kommer jag tom. vara tacksam över den här erfarenheten!



Ovido - Quiz & Flashcards