Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Ett av mina mest obegåvade inlägg faktiskt!

Av annaskrubbe - 5 juli 2012 00:07

God natt kära nattugglor!


Inte ofta jag skriver direkt från sängen men plötsligt händer det!

Senast det hände var nog när jag låg på sjukhuset å var nyopererad, drygt fyra månader sen nu.


Tiden går, idag försöker jag påminna mej själv om hur livet var före operationen, bara för att jag inte ska ta saker å ting för givet lixom.. Det är nyttigt och bra och jag kan till och med känna mej frisk och ganska lyckligt lottad tack vare de!


Till er som väntar på mitt avslöjande om vad det är för fel på mej vill jag passa på att säga, lugn, det kommer, jag måste bara läsa klart boken och fundera lite till  


I natt hade jag egentligen tänkt att skriva om män, men jag tror jag hoppar det, tar eventuellt det inlägget en annan gång.

Hade även funderingar på att säga ett sanningens ord om allas vår Madonna dagen till ära, men jag får nog skjuta upp de oxå.


Så, vad vill jag egentligen säga med det här inlägget kanske du tänker, och sanningen är väl egentligen den att det har jag inte en aning om själv faktiskt  

Men bara för att ge er någonting så slänger jag upp min favorit med Madonna som faktiskt inte alls är någon favorit till mej.

Men även en blind höna hittar ett korn ibland, och det här är mitt Madonna korn!










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards