Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Schäfertik omplaceras!!

Av annaskrubbe - 24 mars 2011 13:54

JAG BEHÖVER HJÄLP MED ATT HITTA ETT VARAKTIGT, KÄRLEKSFULLT HEM TILL MIN UNDERBARA SCHÄFERTIK PÅ TVÅ ÅR!!


Finns de möjligtvis någon här som är 110% seriös och kan tänka sej att dela sitt liv med finaste hunden??


Bilder finns under rubriken, "en liten kärleksförklaring till någon jag tycker väldigt mycke om"!


Hon är definitivt INGEN problemhund,hon älskar barn i alla åldrar, lätt att hantera vad de gäller kloklippning,borstning, badning, tandborstning osv.


Hon älskar att åka bil, har aldrig varit sjuk och är full av liv och glädje.

Hon är ingen stressad hund utan kopplar lätt av inomhus.

Hon är reggad i skk

vaccinerad,avmaskad,chippad

Mh-testad och röntgad (a-höfter, hö ed ua, vä mbp)

Försäkrad i Agria.

Hon är med andra ord en helt perfekt hund!!

Oseriösa svar undanbedes, då detta är ett tillräckligt svårt beslut ändå.

Ser helst att hon får stanna inom jkpg-län, då jag är mån av att hålla kontakten, naturligtvis får ni lära känna varandra under en prövotid.


Skriv nåra rader om vad du kan erbjuda min ögonsten,lämna mail och telnr så hör jag av mej.

Publicerar naturligtvis inga mail adresser lr nr här!!

Jag tänker inte skänka bort henne och inte heller acceptera några avbetalningsförslag, så dessa ev intressenter gör sej inte heller besväret att svara då jag finner det högst oseriöst!


Du bör oxå ha vana av rasen eller liknande!

I övrigt är alla varmt välkommna med frågor och funderingar!

Mvh, Anna

 
 
Ingen bild

Gossibabe

25 mars 2011 00:47

Hej anna.Cissi i jkpg här:). Jag jan kolla med min jobbarkompis.de har två schäffrar ich bor på landet:). De har hundgård och någon är för det mesta alltid hemma.där skulle hon få det riktigt bra:).

annaskrubbe

9 maj 2011 21:01

Hallååå där, gud vad synd att jag inte har varit inne här på så länge, har tyvärr missat din kommentar och nu har jag äntligen hittat ett jättefint hem till henne! Tack för att du tänkte på mej ändå! Hoppas ni hare gott, Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards