Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Dax att lätta på hjärtat..igen..

Av annaskrubbe - 25 september 2012 08:43

Hej och god morgon bloggen!


Idag skippar jag skitsnacket och kastar mej rakt över dagens inlägg, som idag handlar om min besatthet av vissa, oftast offentliga personer.

Ni kanske minns för något år sedan när jag kom på mej själv att vara smått besatt av Britney Spears. Vilket kändes ganska genant, delas för att jag snart blir 40, och dels för att Britney är en förvirrad tonårs idol som står för något som är ganska långt från mina egna tankar och värderingar.

Som tur var gick den besattheten över på några månader.


Sen en tid tillbaka har jag skaffat mej nya föremål för min besatthet. Jag skulle nog vilja sträcka mej till att säga att jag är ganska avundsjuk och kan tom bli lätt provocerad av deras jävla kärlek och härlighet!

Naturligtvis handlar det om Alex och Amanda Schulman!

Just nu följer jag deras bloggar och deras program slaviskt!

Det mest fantastiska är när dom gästar varandras program då jag som tittare får en känsla av att jag är en i familjen. En del av familjen Schulman!


Dom är framgångsrika, snygga (kanske Amanda lite mer), delar en underbar humor och en till synes oändlig kärlek för varandra.

Och jag bara älskar att hänga med dessa människor, om än bara genom skärmen och dom har ju naturligtvis inte en aning om min mentala närvaro under deras härliga middagar, men det stör mej inte alls. Jag är gärna en doldis som myser i glansen av deras kärlek!




                                                  
                                                  
                                                  
                          

                                   




 
 
Evelina

Evelina

25 september 2012 10:15

Oj vad jag fastnade för din blogg! Grymt ärlig och öppen är du,precis som jag i min blogg.. Brukar inte följa bloggar men din blogg är något jag kommer läsa! Tack för din uppriktighet, tro mig du är inte ensam om de du skriver...:)

http://eveeeliiina.bloggplatsen.se

annaskrubbe

25 september 2012 11:18

TAck för lite skön respons!:)
Kikar in hos dej me!

Ha en skön Tisdag!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards