Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Jag vill börja se på TV!

Av annaskrubbe - 15 september 2012 12:34

Hej och god middag Lördagsbloggen!


Idag är en bra dag, mår bra och känner mej på riktigt gott humör!


Så, vad tycker ni att vi ska prata om idag då?


Jag har inte en susning....så då passar det kanske lite bra om ni kan få göra jobbet istället?!


Det är nämligen såhär, som dom flesta säkert redan vet att jag är ingen TV-tjej.

Men nu när det är höst och mörkret faller på så kan jag tänka mej att det skulle kunna vara mysigt att krypa upp i Tvsoffan och kika lite på burken nu när den ändå hänger där.


Frågan är bara vad jag ska se?

Som en hjälp på vägen kan jag informera om att jag har typ ettan till nian tror jag plus några andra kanaler som jag inte har så mycket koll på, men Discovery och MTV tror jag finns med oxå!


Jag kan inte se långa serier med fler än åtta tio avsnitt för då tappar jag intresset.

Dokusåpor av olika slag går tvärbort likaså matlagningsprogram, ja, förutom Pluras, det har jag sett ett par gånger för länge sen och Plura är en karl helt i min smak:)


Samhällsprogram kan vara intressant för mej och jag tycker om musik, barn och djur som dör undviker jag helst, men blod och bestialiska mord roar mej.

Sport kan vara kul, men inte fotbolls kval till höger och vänster!


Komedier tycker jag sällan är roliga och det finns en skådis som gör usla komedier som jag inte minns namnet på, men han får mej att vilja dö, så inget med honom,Tack!


Japp, där har ni nu ett litet underlag att jobba vidare på!


För att inte röra till det för mycket för mej så här i början så hade jag tänkte mej en max två TV-kvällar i veckan på max tre timmar vardera.


Ha nu en härlig Lördag medan ni snickrar ihop en trevlig TV-tablå åt mej!:)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards