Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Vem faan är du??:)

Av annaskrubbe - 10 september 2012 13:34

Hej hej igen!
Kan konstatera att ni är hyffsat många som läser min blogg till min stora glädje!
Om man ställer upp er på en rad blir ju raden ganska lång!;)
Jag kan inte låta bli att undra vilka ni är?
Vet ni vem jag är?
Inget jätteont om fjortisar men finns där några vuxna människor som gör sej besväret att kika in här? (det är ju trots allt "en blogg för vuxna";) )

Antagligen får jag aldrig veta, men det vore ju lite spännande ändå, trots allt!;)
Ha en skön, solig men sval Måndag!

 
 
HeyTezz

HeyTezz

10 september 2012 16:01

En fråga på det? Vad anser du vara en fjortis respektive en vuxen? Intressant att veta eftersom att du talar om att det är en blogg just för vuxna. Så vad tyder på att man är vuxen? ;) Bara nyfiken.... :)

http://Hey_tezz

annaskrubbe

10 september 2012 21:59

Anledningen till att jag kallar bloggen "en blogg för vuxna" är att jag och en bloggkollega var så trötta på alla "trams-bloggar" (oftast fjortisar som skriker efter uppmärksamhet på mer eller mindre märkliga sätt!).

Jag önskar ju gärna läsare i min egen ålder helt enkelt för att jag har mer gemensamt med jämnåriga än med tonårstjejer. Jag har inget intresse av att läsa deras bloggar och jag tror kanske inte dom får ut massor av att läsa min heller.
Jag får ju mer utbyte av om någon kommenterar som har lite erfarenhet och tyngd bakom sina ord än en liten tjej som fortfarande bor hemma hos mamma.

Livserfarenhet tycker jag ger en del vuxenpoäng om du vill ha ett konkret exempel.

Ha en trevlig kväll!

 
GossipGirl

GossipGirl

10 september 2012 16:14

Jag läste just några inlägg i din blogg, och vem jag är?
Jag ska bli En av Sveriges största GossipGirl! XoXo
Fin blogg!

http://Gossip-me.bloggplatsen.se

annaskrubbe

10 september 2012 21:31

Tack tack!!
Aa, då är de alltså dej jag ska se upp med framöver då!;))

 
Sara

Sara

10 september 2012 18:48

Sara här, läser din blogg som du vet, heja bloglovin så man inte missat något även om datorn är av några dagar. Lätt och smidigt.
Vad vill du veta?
känner jag dig nej, vill jag det? hmmm tveksamt ;)

vore kul om vi kunde ses någon gång tycker jag allt =)
kram

http://www.combindinglove.bloggplatsen.se

annaskrubbe

10 september 2012 21:29

Aa, har aldrig tagit reda på vad detta bloglovin är, men nu vet jag, tack för de!;)
Haha, trodde allas högsta önskan var att bli kompis med mej!!;))

Mm, hade vart otroligt spännande!
Men Jag har ju iaf sett dej!;)

 
Stamp-E

Stamp-E

11 september 2012 07:50

jag är jag :)

Våga Vägra Facebook-vågen drog jag igång för många år sedan :D

http://stamp-e.bloggplatsen.se

annaskrubbe

11 september 2012 10:07

Hej du.... och bra där!;)

 
Beatrice

Beatrice

13 september 2012 10:00

Hallå
Har visat mig tidigare på din blogg, bloggar om olika saker ibland skit & ibland saker som stör mig och jag är inte rädd att tala om vad jag tycker. Har lärt mig visa mer RESPEKT men trampar (tyvärr ) fortfarande någon på tårna

//B

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.se

annaskrubbe

13 september 2012 20:48

Hej hej, kikar in hos dej me emellanåt!;)

Tyvärr trampar man alltid nån på tårna, men vet man med sej att man faktiskt har rätt å gör sitt bästa, då är de inte ditt problem om nån får ont i tårna!;)
Ha en trevlig helg!;)

 
Vivi

Vivi

13 september 2012 10:16

Jag brukar titta in :)

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

13 september 2012 20:44

Å jag hos dej!!;)

Ha de så gott å trevlig helg!;)

 
Sara

Sara

16 september 2012 10:43

haha aa himla dumt du inte vågade eller vad det nu var komma fram säga hej =)

mailar dig någon dag. samma mail som innan??
kram

http://www.combindinglove.bloggplatsen.se

annaskrubbe

16 september 2012 12:32

Japp, samma mail!

Haha, jag vet.. Vet fortfarande inte vad som hände med mej, eller inte hände rättare sagt!;))

Kraamen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards