Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Att vara eller inte vara..??

Av annaskrubbe - 13 november 2011 00:12

Hej hej alla nattugglor!                                                                                                            

I natt är jag lite     ..

Tycker (mitt?!) bloggande mer och mer börjar likna en enda lång facebook status, likaså många kommentarer...  


Med det menar jag att när jag drar på mej tramsbyxan får jag alltid kommentarer men när jag skriver av mej min frustration över hur saker och ting ter sej i mitt liv får jag inte alls samma respons, när jag så väl behöver den..

 

Måste få ställa frågorna: ställer det till problem när jag ibland blir mer personlig och "outar" mina känslor?? Är det svårt att bemöta? Tycker ni kanske att jag är patetisk och smått pinsam? Är jag kanske bara kass på att skriva och förmedla?? 

Funderar på att lägga ner den här bloggen och kanske starta upp en ny någon annanstans, eller åtminstone skaffa en till, en trams blogg och en mer djupdykande och ärlig blogg.


Ska ärligt sova på saken, visserligen sover jag rätt dåligt just nu men jag ska ge det ett tappert försök..  


Go´natt Sverige      




 
 
Anna

Anna

13 november 2011 17:37

Imte det minsta, inte alls, verkligen inte, absolut inte.
Så nu har jag svarat på dina frågor...
Du vet var jag finns.
Kram vännen.

http://annalandin.bloggplatsen.se

annaskrubbe

17 november 2011 09:05

Åh tack, då vet jag precis!

Kramen

 
Hanna

Hanna

14 november 2011 22:37

Jag kan erkänna att anledningen till att jag inte kommenterat är för att jag inte läst, har varit lite off några dagar. Du berättade ju att du kan få perioder när du måste ta en paus från människor osv. Jag har väl lite släng av det också, även om mina pauser är ganska korta men å andra sidan kan förekomma ganska ofta. Under vissa perioder en eller flera gånger i veckan medan det sedan kan gå månader mellan pauserna. Väldigt regelbunden är jag.
Haha
ha det bra

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

17 november 2011 09:18

Haha;)
Men de du skriver och kommenterar känns ju ändå ganska genomtänkt och relevant och jag får ofta ngt att fundera över och det gillar jag!

Ha de så gott!

 
Vivi

Vivi

16 november 2011 10:52

Bloggen tycker jag mest ska vara till för en själv så skriv du precis vad du vill och känner för ;)

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

17 november 2011 09:04

Absolut, det är just så jag gör...men ibland önskar jag att jag kunde bolla mina tankar mer eller på ett annat sätt med mina läsare..

Ha det så gott!

 
filoZophie

filoZophie

22 november 2011 22:23

Klart du ska skriva om det jobbiga och tuffa också, det är ju det en blogg handlar om... att skriva om det som berör just dig och själv tycker jag att det bara är kul att blanda det allvarliga med det lite utflippade ;)
Kramen

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

annaskrubbe

23 november 2011 13:13

Du har så rätt!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards