Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Sån här är jag..

Av annaskrubbe - 26 oktober 2011 23:33

Jag är tillbaka för ett kort inlägg.


Jag vill tacka alla er som faktiskt gått in här på min blogg trots att jag inte skrivit på säkert en månad.

Det måste ju betyda att jag faktiskt har en trogen skara läsare som faktiskt följer min blogg.

Det värmer otroligt mycket och till er vill jag säga: jag kommer tillbaka, jag kommer skriva och reflektera över händelser i mitt liv och i samhället även fortsättningsvis!


Jag har deffenitivt ingen skrivkramp, brist på reflektioner eller nåt annat som gör skrivande tungt, det är bara sån här jag är..

Ni som känner mej väl vet att jag stänger av kontakten med omvärlden periodvis...

Jag behöver ta en paus med jämna mellanrum, dels för att landa i mej själv och mina funderingar, dels för att jag verkligen behöver den där egentiden...lugnet runtom mej som bara total avstängdhet kan ge..


Kärlek till alla er med tålamod och som har vett att ge mej den tid av egentid jag behöver för att överhuvudtaget orka med mitt liv och mina tankar..


Förresten, vilka är ni?

Ni som går in på min blogg dag efter dag och som uppenbarligen hoppas på nya tankar och reflektioner från mej!

Ni vet ju i alla fall till viss mån vem JAG är, men jag har faktiskt inte en susning om vem DU är?

How scary är inte de?? Tänk er själva!!!


Aja, sköt om er alla och som sagt, än är inte sista ordet skrivit på den här bloggen!!

 
 
filoZophie

filoZophie

27 oktober 2011 08:12

Men hallå, det är faktiskt inte en månad sedan du skrev ett inlägg det är bara 25 dagar... inte för att vi räknar men ändå ;)
Klart du är saknad men vet även själv hur viktigt det kan vara att slippa måsten ibland och bara få stänga av. Vi finns kvar när du kommer tillbaka.
Kramen

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

annaskrubbe

31 oktober 2011 08:28

Värmande ord från en favorit!:)Härligt härligt!
Ha de så bra till vi hörs igen!

 
Hanna

Hanna

27 oktober 2011 09:51

Jo, visst är det lite läskigt att inte veta vilka som läser ens blogg! Jag skulle vilja att alla som läste och inte bara råkade komma in på bloggen när de sökte på något på internet skulle skriva: "Hej, jag har läst. Har dock inget att kommentera. Ha det bra!"
Haha, jag har varit inne några gånger för att se om du uppdaterat, men icke! Egentid är klart att du skall få! Du bloggar ju framförallt för din skull och om du inte vill skriva ett inlägg så skall du inte göra det heller :)

Ha det bra!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

30 oktober 2011 16:04

Men precis...
Läser grannen, läser hon i kassan på Ica, läser någon intern på någon anstalt, läser Kissie??:))
Tanken kan bli hur läskig som helst!:)

Känner att jag nog kommer ta upp bloggandet inom kort igen!
Tills dess, ha de så gott!:)

 
Ingen bild

Ann-Sofie P

27 oktober 2011 12:12

Jag är här och smyger nästan varje dag =)
Vi måste ju ta en date snart <3
kram kram

annaskrubbe

30 oktober 2011 15:58

Åh, men vad roligt!!
Vi måste verkligen unna oss en date snart!:)
Ang, ditt sms.....har barnen den helgen... Aja, hör av mej ang det!

Kramkram och ta väl hand om dej

 
Li Lo

Li Lo

27 oktober 2011 12:58

Jag är en av dem som tittar in lite då och då...

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

annaskrubbe

30 oktober 2011 15:58

Trevligt, trevligt:))

 
Anna

Anna

30 oktober 2011 19:14

Jag hänger i krokarna och spanar ur buskarna..:)

http://annalandin.bloggplatsen.se

annaskrubbe

31 oktober 2011 08:25

De ante mej:)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards